שישה חודשים אחרי, מה למדנו על שיווק בתקופת מלחמה?
חצי שנה לתוך המלחמה, סמנכ"לי שיווק בכירים במשק הישראלי סיפרו לוואלה על השינויים האסטרטגיים שביצעו, על הלקחים שלמדו, ועל החזון שלהם לעתיד השיווק במדינה מוכת שכול
חצי שנה לתוך המלחמה, סמנכ"לי שיווק בכירים במשק הישראלי סיפרו לוואלה על השינויים האסטרטגיים שביצעו, על הלקחים שלמדו, ועל החזון שלהם לעתיד השיווק במדינה מוכת שכול
השנה החדשה שבפתח היא הזדמנות מצוינת לעצור ולהתבונן על העסק, לחדד את האסטרטגיה והיעדים העסקיים ולהיערך לבאות. אז אילו אתגרים מעסיקים היום את סמנכ"לי השיווק הבכירים במשק הישראלי, ואיך הם הולכים להתמודד איתם? יצאנו לבדוק
דו"ח לינקדאין קובע כי למרות האווירה הכלכלית המאתגרת ובד בבד עם התפתחות הטכנולוגיה שמייעלת את עבודת השיווק, ארגונים רבים מגדילים את תקציבי השיווק העסקי ואנשי המקצוע אופטימיים לגבי העתיד
לרגל חג השבועות, איגוד השיווק הישראלי משיק את פרויקט 'ביכורים', בו סמנכ"לי שיווק בכירים משתפים את הפרקטיקות והכלים שהטמיעו בעבודת השיווק בארגון שלהם. מניתוח העדפות צרכנים, דרך מערכות חדשניות לקליטת עובדים, אלו הכלים והשיטות שכל איש שיווק חייב להכיר
ברקת כיהן בחמש השנים הארונות כמנכ"ל משרד הפרסום יהושע/TBWA. לפני כן מילא מגוון של תפקידים בתחום השיווק, בין היתר כסמנכ"ל שיווק בפרטנר, ישראכרט ובבורסה. מנכ"ל הפועלים, דב קוטלר: "יגאל הוא בעל חשיבה יצירתית ויכולות מוכחות"
בשיתוף איגוד השיווק הישראלי ביקשנו משישה סמנכ"לי שיווק בכירים לבחור את המוצר הישראלי שלהם - האחד שלא יחליפו בעד שום הון, ושהולך איתם כבר הרבה שנים. בתור בונוס הם הסכימו לגלות גם מהו האלמנט השיווקי שהפך אותו לחסר תחליף עבורם
מנהל השיווק הראשי (CMO) של חברת הסטארט-אפ SQream קיבל את הפרס: "הפגין חזון אסטרטגי, מנהיגות, תשוקה, מחויבות ומצוינות בהשגת יעדים בתחום השיווק והתקשורת"
האם אתם מכורים למותגים או מחפשים מוצרים פונקציונאליים? עד כמה אתם מסוגלים להתאפק ולהמתין למחיר נוח יותר בעתיד? ובכלל, האם אתם עוקבים אחרי ההוצאות החודשיות? כמה טיפים בצרכנות כלכלית נבונה
בנקים וחברות ביטוח משגשגים בעיקר משום שהפכו את התכנון על פני ציר הזמן למדע. הבשורה הטובה היא שכל אחד מאיתנו יכול לעשות זאת בקלות יחסית ולמנוע הוצאות מיותרות ולא מתוכננות
גם אם תקציב הוא בסך הכול אוסף של הכנסות והוצאות הוא דורש סדר וניהול. איך עושים את זה? קודם כל מדליקים את האור ומרעננים את הזיכרון. כתבה שניה בסדרה
הבגדים, המצרכים במקרר, המשכנתא ואפילו כוס היין בפאב. ניהול נכון של הכסף שלנו הוא הכלי הדרוש לתכנון עתידי. עתבה ראשונה בסדרה
אחרי שרשמנו את מערך ההוצאות וההכנסות החודשי יש ללמוד כיצד ליצור סדר עדיפויות ולהניחו על ציר הזמן. כתבה שלישית בסדרה